top of page

GALERIA INFLUENCERÓW ANTYAGEIZMU

Walczą z ageizmem, nadają nowe znaczenie i przywracają godność starzeniu się, tworzą nowy obraz emeryta XXI wieku.

To styl życia Nowoczesnych Emerytów.

Unilever.png

Marka Dove za zmianę koloru (tymczasowo) swojego logo w mediach społecznościowych. Przekonując, że siwy jest piękny, marka okazuje wsparcie kobietom, które doświadczyły dyskryminacji w pracy ze względu na wiek.

Praktykant_film.jpg

Film “Praktykant” z Robertem De Niro za pokazanie walki ze społeczną nieprzydatnością osób w wieku emerytalnym

tomate.jpg

Tomasz Raczek i Marcin Szczygielski za odcinek pt. Nasz codzienny ageizm

Magdalena Jakubiec.jpg

Magdalena Jakubiec-Cichańska. Autorka bloga Perły w wielkim mieście.

Za pokazanie pięknych i odważnych dojrzałych kobiet, ale także niezwykłych i zwykłych historii, które mają nam dodawać odwagi i motywować do bycia pięknymi niezależnie od tego ile mamy lat.

who_un_logo.jpg

 WHO oraz ONZ za kampanię Dekada Zdrowego Starzenia się 2021 -2030

channel4.jpg

Channel 4 Brytyjskiej telewizji za doroczną nagrodę Diversity in Advertising

zwierciadło.jpg

Magazyn Zwierciadło za konsekwentne umieszczanie na swoich okładkach twarzy bardzo dojrzałych kobiet

GrupaKolorowi.jpg

Grupa “Kolorowi” z Krakowa. Polski Advanced Style. Za zwalczanie stereotypów dotyczących polskich emerytek swoim podejściem do mody i życia.

FundacjaDOZ.jpg

DOZ Fundacja, za akcję Dojrzałość Jest Piękna i kalendarz z bardzo dojrzałymi modelkami

Ela_Hubner.jpg

Ela Hübner. Autorka bloga Fajna Baba Nie Rdzewieje. Za odważne stawianie oporu kultowi młodości, promowanie pozytywnego podejścia do życia, inwestowanie w swoje pasje i niegasnący błysk w oku.

bottom of page