GALERIA INFLUENCERÓW ANTYAGEIZMU
Twórcy, artyści, firmy, liderzy myśli i aktywiści - zmieniają społeczne rozumienie tego, co oznacza starzenie się
Twórcy, artyści, firmy, liderzy myśli i aktywiści - zmieniają społeczne rozumienie tego, co oznacza starzenie się
Walczą z ageizmem, nadają nowe znaczenie i przywracają godność starzeniu się, tworzą nowy obraz emeryta XXI wieku.
To styl życia Nowoczesnych Emerytów.
Marka Dove za zmianę koloru (tymczasowo) swojego logo w mediach społecznościowych. Przekonując, że siwy jest piękny, marka okazuje wsparcie kobietom, które doświadczyły dyskryminacji w pracy ze względu na wiek.
Film “Praktykant” z Robertem De Niro za pokazanie walki ze społeczną nieprzydatnością osób w wieku emerytalnym
Tomasz Raczek i Marcin Szczygielski za odcinek pt. Nasz codzienny ageizm
Magdalena Jakubiec-Cichańska. Autorka bloga Perły w wielkim mieście.
Za pokazanie pięknych i odważnych dojrzałych kobiet, ale także niezwykłych i zwykłych historii, które mają nam dodawać odwagi i motywować do bycia pięknymi niezależnie od tego ile mamy lat.
WHO oraz ONZ za kampanię Dekada Zdrowego Starzenia się 2021 -2030
Channel 4 Brytyjskiej telewizji za doroczną nagrodę Diversity in Advertising
Magazyn Zwierciadło za konsekwentne umieszczanie na swoich okładkach twarzy bardzo dojrzałych kobiet
Grupa “Kolorowi” z Krakowa. Polski Advanced Style. Za zwalczanie stereotypów dotyczących polskich emerytek swoim podejściem do mody i życia.
DOZ Fundacja, za akcję Dojrzałość Jest Piękna i kalendarz z bardzo dojrzałymi modelkami
Ela Hübner. Autorka bloga Fajna Baba Nie Rdzewieje. Za odważne stawianie oporu kultowi młodości, promowanie pozytywnego podejścia do życia, inwestowanie w swoje pasje i niegasnący błysk w oku.